japan is koel!! - Reisverslag uit Kyoto, Japan van laura muntjewerf - WaarBenJij.nu japan is koel!! - Reisverslag uit Kyoto, Japan van laura muntjewerf - WaarBenJij.nu

japan is koel!!

Door: laura

Blijf op de hoogte en volg laura

13 September 2008 | Japan, Kyoto

hallo

eigenlijk ben ik helemaal niet in japan, maar weer terug in nederland
al 3 weken bijna
maar toch zal ik jullie even vertellen hoe het was...

GEWELDIG!

ik wil er zeker nog een keertje terug heen, 3 weken is veel te kort.
mijn bankpasje schoot eigenlijk ook een beetje tekort helaas.
na een jaar reizen in een duur land terecht komen is niet helemaal ideaal

de temples zijn echt gaaf, heel groot en indrukwekkend. tokyo is weer helemaal de andere kant van het verhaal. veel mensen en belangelijk technisch ontwikkeld

de bullettrein moest ik natuurlijk ook even proberen.
dat was werkelijk een aanslag op mijn lieve geldje...
100 euro voor een enkeltje tokyo - kyoto
maar toen had ik wel 500-nog-wat km gereden in 2 uur

de mensen in japan zijn zo lief, erg behulpzaam.
hoewel bijna niemand engels spreekt, of bijzonder onverstaanbaar, wil toch iedereen mij wel helpen.
en met handjes en voeten kom je ook een heel eind.

nu ben ik dus weer terug in ons lieve vaderland, maar voor kort...
ik vertrek morgen naar frankrijk
(jaja om 5 uur wakker worden)
voor 2 weken om te gaan druiven plukken.
een beetje bijdragen aan de wijnindustrie, in alle opzichten uiteraard.
als ik een beetje geld overheb plak ik er misschien een paar daagjes achteraan in parijs.
daar ben ik nog nooit geweest, en dat kan natuurlijk niet!

iedereen, begin maar vast met sparen! ga naar japan!

liefs,
laura

  • 13 September 2008 - 13:22

    Nicky:

    Hahah ik wist wel dat jij het niet lang vol ging houden in Nederland!!
    Nou veel plezier in Frankrijk hoor meid!!
    XxX

  • 13 September 2008 - 13:43

    Suzanne:

    Heey Laura,
    JE BENT WEER TERUG, Wow wat geweldig wat jij allemaal hebt gedaan! Ik ben zoo jaloers! Ik hoop dat je straks in France nog een leuke tijd hebt.. En wie weet zien we elkaar weer eens in nederland en tot die tijd: Meet me in San Fran at the Ghiradelli chocolate store! Liefs Suzie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

laura

ik ga lekker een jaar weg. eerst naar california, daar wil ik zeker een paar maanden te blijven. dan ga ik naar costa rica om vrijwilligerswerk te doen. daarna naar de fiji-eilanden, nieuw zeeland en japan.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 24867

Voorgaande reizen:

03 September 2007 - 28 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: