bahasa indonesia - Reisverslag uit Bali, Indonesië van laura muntjewerf - WaarBenJij.nu bahasa indonesia - Reisverslag uit Bali, Indonesië van laura muntjewerf - WaarBenJij.nu

bahasa indonesia

Door: laura

Blijf op de hoogte en volg laura

18 Augustus 2008 | Indonesië, Bali

hallo allemaal!

dat is weer veel te lang geleden dat ik eens wat geschreven heb.
ondertussen is er een boel gebeurt in mijn leventje.

ik ben van de boot af gegaan in bali, en heb afscheid genomen van de eerste mensen in mijn leven met wie ik zo intens heb samengeleefd (excl. familie)

bali is geweldig, ik heb veel gesurft.
er is niet veel cultureels te zien in kuta beach, dus ik heb van een vriend les gekregen in bahasa indonesia.
de taal is niet moeilijk, en wordt ook in malaysie gesproken.
het is zo leuk wanneer de de taal leert in een land. dan heb je zulke andere gesprekken met locals.

al met al is indonesia een geweldig land waar ik zeker nog terug kom.

  • 18 Augustus 2008 - 05:52

    Marijke:

    Hallo Laura. Wat een mooie Foto heb je erbij gemaakt. En wat een leuk land is Indonesie. groetjes.

  • 18 Augustus 2008 - 08:35

    Nicky:

    Nou meid wat een verhalen na zoveel tijd ;) hahah Ik wou je eigenlijk net weer een mailtje sturen, mja.. ik schrijf hier wel even wat. Ik ben weer even (voor de zomer) aant werk bij 't hoge duin is wel weer gezellig allemaal. En ik moet straks weer naar school :( Ben echt jaloers op jou hoor dat je op zoveel plaatsen komt nu enzo... Wanneer kom je nou eigenlijk weer terug? Of maar gewoon helemaal niet meer :P
    Doe je voorzichtig!!
    Liefs, XxX

  • 18 Augustus 2008 - 08:45

    Nicky:

    Joh nou snap ik het...op een of andere manier heb ik de mailtjes van je andere verhalen nooit gekregen :S hij gooit ze ook steeds in mn ongewenste mailbox .. hoe dom!! Maargoed ik heb nu even je andere verhalen doorgezelen JEEEEETJE MEID wat een avontuur... echt super vet!!! (en sorry van de late reactie haha ;))

    DIkke kus XxX

  • 20 Augustus 2008 - 07:44

    Rina:

    Hoewel je op de boot geen bericht kon schrijven, kon ik wel met je "meereizen" door middel van de e-mails van Tom. Wat een eweldige bootreis.
    En Bali schijnt het mooiste eiland van indonesie te zijn.
    Je bent al bijna round the world.
    Heel veel plezier het laatste stuk.

  • 22 Augustus 2008 - 18:13

    Suzanne:

    Heey Laura,
    Ik heb eindelijk de San fran foto's ingeplakt.. en jij bent nog lekker onderweg! Wat Cool! Geniet ervan, leuk om steeds even iets van je te horen... Liefs Suzanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

laura

ik ga lekker een jaar weg. eerst naar california, daar wil ik zeker een paar maanden te blijven. dan ga ik naar costa rica om vrijwilligerswerk te doen. daarna naar de fiji-eilanden, nieuw zeeland en japan.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 24865

Voorgaande reizen:

03 September 2007 - 28 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: