klaar met de vendange - Reisverslag uit Brussel, België van laura muntjewerf - WaarBenJij.nu klaar met de vendange - Reisverslag uit Brussel, België van laura muntjewerf - WaarBenJij.nu

klaar met de vendange

Door: laura

Blijf op de hoogte en volg laura

27 September 2008 | België, Brussel

hallo allemaal

ik ben nu met mijn nieuwe vriendin in Belgie!!

eindelijk, na 10 dagen druifjes plukken in cotes du rhone, zijn we klaar

met vers geld op zak hebben we besloten ons te tracteren op een weekend in brussel

de druivenplukkerij was bijzonder zwaar werk, in denk niet dat ik de komende weken in staat ben nog te bukken
haha mijn frans is zowaar vooruitgegaan ook

dit toetsenbord is raar!!

geen kaasjes, wijn en stokbrood voor mij de komende tijd

nu lekker uitrusten hier in belgie

veel liefs,
laura

• 27 September 2008 - 16:55

Rina:

Arme jullie.
    Een heel fijn weekend in Brussel

• 14 November 2008 - 14:02

Miranda:

dus je bent weer thuis ik zou het leuk vinden als je naar de andere kant van de straat loopt en ons een keertje opzoekt, we hebben namelijk geen tel n r van je! groetjes dries en miran kuikensweg 54

• 01 Februari 2023 - 07:42

Yes:

Hello Laura

My name is Şendoğan .

We have met in us in 2007 september when you were 18 year old in los angles venice beach.We had share same room near venice beach You,halil and me travelled and went some los angles places. Did u remember me?

How are you ?

• 02 Februari 2023 - 18:42

Yes Please:

Hello Laura

It is Şendoğan again.I need to ask you a something. Would you send me an e- mail please

laura

ik ga lekker een jaar weg. eerst naar california, daar wil ik zeker een paar maanden te blijven. dan ga ik naar costa rica om vrijwilligerswerk te doen. daarna naar de fiji-eilanden, nieuw zeeland en japan.